Kadra Vitamed

Ortopeda, Traumatolog

Bartosz Kujawa

Specjalista

Ortopeda i traumatolog narządu ruchu.

Mariusz Dydyk

Ortopeda, Lekarz medycyny estetycznej

Vitamed - Klinika Ortopedyczno - Rehabilitacyjna

Bartłomiej Aleksander

magister fizjoterapii

Bartłomiej Aleksander
Financial Analyst

Osteopata – Mgr. Fizjoterpii i Neurorehabilitacji :  Bartłomiej Aleksander w leczeniu stosuje nowatorską chiropraktykę. To rodzaj terapii manualnej, która usprawnia narząd ruchu i oparta jest na dogłębnej i szczegółowej analizie jego mechaniki oraz zaburzeń w nim powstających. Chiropraktyka analizuje dokładnie proces powstawania choroby i dąży do eliminacji dolegliwości. Nauka łączy w sobie terapię tkanki kostnej oraz miękkiej, która buduje mięśnie, więzadła, ścięgna oraz powięzie. Dzięki wyspecjalizowanym, delikatnym i bezbolesnym technikom manualnym terapeuta ręcznie usuwa zablokowania w narządzie ruchu, które są przyczyną bólu i ograniczenia ruchomości.

Vitamed

Specyfikacje Lekarzy

Lek. Radosław Jackowski

Zajmuje się wadami postawy, urazami kości, rekonstrukcją wiązadeł krzyżowych, artroskopią, zespołami bólowymi kręgosłupa – wadami postawy, urazami kości , łokieć tenisisty, leczenie urazów kości , porady ortopedyczne konsultacje ortopedyczne ,złamania rehabilitacja chorób narządu ruchu .

– Radosław jackowski.pl –

lek. Marek Dzik

Dr Marek Dzik specjalizuje się w chorobach narządu ruchu dzieci i dorosłych. Jest absolwentem Pomorskiej Akademii Medycznej na wydziale lekarskim i specjalistą w dziedzinie Ortopedii i Traumatologii Narządu Ruchu. Interesuje się ortopedią dziecięcą i sportową u dzieci, leczeniem zachowawczym jak i operacyjnym schorzeń ortopedycznych i leczeniem różnego rodzaju dysfunkcji narządu ruchu. Zajmuje się także protezowaniem stawu kolanowego i biodrowego, odtwarzaniem tkanek miękkich (więzadeł stawu kolanowego) a także miejscowym leczeniem przeciwbólowym. Dr Marek Dzik stale poszerza swoje kompetencje, ukończył między innymi szkołę ortopedii dziecięcej w Wiedniu, która pozwoliła mu odkryć wiele nowych koncepcji w leczeniu ortopedycznym dzieci na światowym poziomie.

–  Marek Dzik.pl  –

lek. Hubert Chwalibóg

Dr Hubert Chwalibóg specjalizuje się w chorobach narządu ruchu. Jest specjalistą z zakresu leczenia wszelkich schorzeń kręgosłupa oraz schorzeń około kręgosłupowych. Wady postawy oraz leczenie nieoperacyjne  / operacyjne oraz zachowawcze.

Vitamed

Lek. Mariusz Dydyk

Specjalista ortopedii i traumatologii narządów ruchu. Posiada 20- letnie doświadczenie zawodowe, w tym praktykę w lecznictwie szpitalnym.

Lek. Bartosz Kujawa

Ukończyłem Pomorską Akademię Medyczną w 2009. Jestem specjalistą ortopedii i traumatologii narządu ruchu. Zajmuję się diagnostyką i leczeniem zachowawczym i operacyjnym urazów narządu ruchu oraz leczeniem zachowawczym i operacyjnym choroby zwyrodnieniowej stawów m.in. alloplastyką stawów biodrowych i alloplastyką stawów kolanowych. Pracuję również w poradni preluksacyjnej m.in. wykonując badania usg stawów biodrowych niemowląt. Regularnie podnoszę swoje kwalifikacje zawodowe uczestnicząc w szkoleniach, warsztatach i sympozjach.