Stopa

Ból stóp może drastycznie obniżyć jakość życia, ograniczając mobilność. Jeśli odczuwasz długotrwały lub silny ból stóp, doświadczeni specjaliści ortopedii z  naszego centrum są do Twojej dyspozycji.

Oferujemy innowacyjne i  konserwatywne, leczenie oraz chirurgiczne opcje leczenia bólu stóp, aby przywrócić cię do stanu pierwotnego. Zadzwoń do naszego centrum Vitamed  ortopedia i rehabilitacja, aby dowiedzieć się więcej o swoich możliwościach lub już dziś umów się na wizytę online.

Twój spersonalizowany plan leczenia bólu stóp zależy od źródła bólu i jego nasilenia. Twój chirurg ortopeda może zalecić jedno lub więcej z poniższych zabiegów.

Niestandardowe ortezy / buty oferujemy niestandardowe ortezy lub wkładki do butów i buty, które mogą złagodzić ból stopy i zapobiec nawrotom.

Terapia RICE obejmuje odpoczynek, lód, kompresję i podnoszenie. Możesz nosić aparat ortodontyczny lub użyć kul, aby uniknąć obciążania stopy podczas gojenia się kontuzji. Noszenie luźnego, wygodnego obuwia zapobiega przyszłym obrażeniom.

Leki / zastrzyki

Twój lekarz może zalecić leki bez recepty, leki na receptę lub zastrzyki steroidowe, aby złagodzić ból i stany zapalne podczas gojenia się stopy lub kostki.

Terapie nieinwazyjne lub regeneracyjne

Vitamed - Klinika ortopedyczno - rehabilitacyjna Drawsko Pomorskie