Klinika Vitamed

VITAMED Drawsko Pomorskie

Klinika Rehabilitacji i Ortopedii

Każdy pacjent jest dla nas ważny. Każdego pacjenta traktujemy indywidualnie, starając się odkryć nie tylko jego schorzenie, ale także – przyczynę która je wywołała. Prowadząc terapię, nie tylko zwalczamy ból i zaburzenie funkcjonowania narządów ruchu. Ale także ze szczególną uwaga – uczymy jak uniknąć nawrotu schorzenia. Wierzymy iż działając kompleksowo, jesteśmy w stanie przywrócić sprawność oraz zdrowie.  Rehabilitacja  – Fizjoterapia jest naszą pasją, którą od wielu lat dzielimy pomiędzy pracę z Pacjentem oraz  z udziałem w ciągłych szkoleniach – podnoszących nasze umiejętności.

Klinika medyczna Vitamed

Odzyskaj z nami
Sprawność

Stanowimy zespół specjalistów – lekarzy – rehabilitantów, doświadczonych w leczeniu schorzeń układu kostno – stawowego. Posiadamy wieloletnią praktykę szpitalną w leczeniu operacyjnym, ukończone liczne kursy specjalistyczne w kraju i za granicą. Jesteśmy w stanie całościowo poprowadzić leczenie, rozpoczynając od zdiagnozowania schorzenia, poprzez leczenie zarówno zachowawcze jak i operacyjne.. Kończąc na usprawnieniu umożliwiającym powrót do aktywności życiowej i życia bez bólu.

Wykazujemy się empatią wobec każdego pacjenta i dbałością o jego dobre samopoczucie

Słuchanie, rozumienie i serdeczność wobec pacjenta to dla nas priorytety

Leczenie i terapię dostosowujemy do indywidualnych potrzeb

Zawsze informujemy pacjentów o ewentualnych skutkach ubocznych proponowanych zabiegów